16/3 - 2009

Hej,
Jag kom nu hem för ett tag sen nu och har tittar på tv SJÄLVKLART .höhö.
Iaf vi hade också världens jobbigaste dag idag,det är ju måndag så då slutar vi klockan 15.50 :/
Inte så kul faktiskt! fat imorrn har vi sovmorgon hihi! Om C undrar så är jag INTE sur på henne ! Jag kände att när jag kom hem att hon kanske tror att jag va sur på henne men svaret är nej! Anledning: Du var alltför positiv idag och om jag hade pratat med dig hade jag velat klöst sönder dig eftersom du är alltid så positiv!  Jag är så avuundsjuk på dig ! Iaf, sedan så tog jag bussen hem ochdet var väl i den avnliga stilen? Gå på bussen prata,trycka stop och sedan gå av, eller?
Ser också på fb att T har laddat upp bilderna från i lördags! Seriöst kan man bli fulare än mig? BLÄÄ!
Hade matte idag också,har blivit väldigt nervös när jag går till matte lektionerna nuförtiden för jag har ju  tappat bort min mattebok och jag tror typ att min mattelärare hatar mig! Jag kabn kanppt prata med henne och hon säger också det ! Måste rycka upp mig nu ! Och hitta matteboken såklart annars måste jag betala 300 spänn och man vill väl göra annat för det? Aja,mami kom hem nu ska säga hej och fråga hur det var på jobbet OCH jag ska skälla ut T för att hon måste ta bort dom hemska bilderna på mig ?! Hoppas du läser detär dör jag är ilsken HÖHÖ

bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0