''Ditt jävla äckel''

Ja,
igår så drog jag och C till Eddabacken och där träffade vi inte bara dom galna C och E utan även H,J,A W och S. E och C var väldigt besatt av ordet''ditt äckel'' och som sprang runt och jagade varandra och hade antagligen väldigt roligt! E tappade sina byxor också HAHA,fast ingen såg det.Jag satte också 100 spänn på att C skulle kissa i skogen när dom lekte på andra sidan!Hon gjorde inte det och jag var tyst om det så att ingen skulle märka HAHA!H och jag tog iaf ett åk i skogen! Det var lite småläskigt eftersom jag är skyrädd för mörka skogar och stora tallar !Men jag körde så det gick bra,höh,vi åkte nästan in i ett träd ...
Iaf sedan så stod alla och snackade skit bara (alltså om ingenting) och H och W gick hem sedan,jag kände också att jag ville gå hem eftersom mina tår var som isbitar.C och E märkte dock inget när H och W gick så dom skrek sitt älskvärda ord''ditt jävla äckel''.Jag skulle sedan gå hem sedan när jag kom på att jag måste ha en bild till bloggen så jag och C och E gjorde några fula posarbilder och sedan så blev några så fula på mig så jag fick självklart PANIK! E hotade med att hon skulle lägga upp dom på fb...(ännu mer panik) så vi gjorde en liten tävling att om jag fick ner E i snö så skulle jag få radera bilderna! Hon är väldigt stark måste jag tillägga .Men det är iof jag också!Fast kanske inte lika stark! Sedan så höll jag fast E i marken,jag vet inte hur jag fick ner henne??Sedan så såg jag kameran och slängde mig över den och tog den och sprang upp igen för att radera dom fasansfulla bilderna på mig! Hon kallade mig självklart ''ditt äckel'' och jag tog bort 3 bilder! Ni får se bilderna snart höhö.

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0