Idag.

Juste jag har glömt att säga att Marilyn Manson kommer till Sverige ! Fast till Göteborg,men jag och syrran kanske ska dit! Om någon kanske också undrar när man kan betala för en dags konsert så ska ni veta att det är i slutet av Mars och i början av April!Jag är så taggad över dethär eftersom jag älskar Marilyn! Jag tror att Slipknot och några andra kända band kommer att komma till Göteborg men jag har för mig att Slipknot kommer att vara där den dagen jag inte är där! Tråkigt tråkigt,Och all denna viktiga information kommer från C fast hon har inegn blogg :/



Shit asså,han är så cool! Måste se honom i sommar !

Iaf,ikväll klockan 19.30 så ska några tjejer hem till T och käka Sushi.Det ska bli så jävla gott.
Hm,jag vet bara inte vad jag ska ha på mig ! Måste ringa någon om smak! jag kanske kommer att lägga upp några bilder så får ni bestämma vad jag ska ha på mig! shit,C frågade just om jag ville intill stan med henne.Måste bara kolla med mor min om vi inte har något planerat !
 
Bye for now

Kommentarer
Postat av: nicole

omg... kommer han t sverige? :o

iiih... vetu vilket datum`? :o

älskar ju han, han är bäst ! :D

2009-03-14 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0