okej

Japp,
idag hade vi sovmorgon och det var så sköönt ! fast jag steg iaf upp 2 h tidigare,alltså klockan 07.45,hehe.Jag brukar vanligtvis gå upp 06.25 ! Iaf,på morgonen så bråkade jag och min syster med det lev försoning med en BEAR-HUG ! Hihi,hon är iaf inte hemma nu ,undrr vart hon är ! Iaf,när jag kom till skolan så kom jag försent HAHA! Och blabla,efter det så har vi lunch YES ! Efter skolan iaf så gick jag hem till N och vi kääkade oss till feta små rosa grisar.Sedan kom L dit och ville låna kläder och hon hade med sig kläder till N så att dom bytte,det var lite småtråkigt för mig eftersom jag inte bryr mig...Så jag kollade på när världens fulaste tjeje( Förlåt mig Katherine) skulle bli Made och bli snygg! Hon behövde noppa ögonbrynen framförallt det var en buske som gick ner till ögat ! Det var rätt kul och jag och N innan skrattade åt vissa killar som vi förutsåg nakna, Tänk er den fuualste snubben i killen NAKEN ! Ah, fniss fniss ! (mest kom från N SÅKLART ) Hon skrattar hela tiden -.- .Egentligen var det inte så kul men lite faktiskt,jag skrattade mest åt N för hon såg såå jävla r-tard3d ut. ÅÅh,sen så tutande hennes mamma från sin bil och jag gick hem ! Lyssnae på massa farliga låtar som t.ex Korn-Evolution. HHIHIHIHI.C var små deppig idag vilket gjorde mig lite småglad eftersom hon är oemotståndlig när hon är glad för killar ...Iaf när jag kom hem så fick jag höra från köket '' Är lilla pluttisen Ellis hemma '' Jag svarade inte fetersom tanken på att bli kallade pluttisen var förudmjukande.Jag vet att C skrattar just nu ! Iaf, JUSTE.Fick panik när jag stod hemma hos N ocH L och hon stod i spegeln och jag såklart ! MEN shit var jag är koooooort :( Cry me a fucking river ! Funderar på att fixa växttabletter så T håller käften någon gång ! Hon bitch.-slääääpa mig idag! Utan någon anledning! Skumt skumt,Just nu väntar jag på att T ska ringa så vi ska ''snacka'' om bilderna hon har lagt upp på mig på fb! Väntar också på att  slaven( Johan ) ska komma med mitt t någon gång !

bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0