14/3 - 2009

Igår så vakande jag rätt sent av att min mamma ville att jag skulle följa med till hennes jobb och hämta någon grej! När vi kom dit så visade hon mig runt och det var rätt fint! Hon visade mig sitt kontor mm,Fast det hon visade var dock inte deras riktiga lokal där dom arbetar utan dom renoverar sin andra lokal! Efter vi var där så åkte vi till Täby centrum och jag tänkte köpa lite saker tills ikväll då jag ska på middag hos T.Höhö,jag köpte dethär!

-Ett par troser korall jätte söta!
-Ett  nattlinne som var i samma färg och som passade till !
-Ett snyggt linne som var grå/bryn? med volanger!
-Ett par ornage/röda strumpbyxor!
-Ett collt skärp också från hm
-Ett coolt linne som var blått men som mamma och jag delade på :D

Sedan efter det åkte vi hem till mormor och morfar för att se hur dom hade det.Jag hjälpte mormor att komma upp ur sängen för dom skulle visst äta när vi kom dit.h,dom är så gulliga!

När vi sedan var hemma så var klockan kanske 18.30? Iaf så jag passade på att duscha och göra mig i ordning innan jag skulle till T.Jag satte på mig dom nya kläderna och snodde ett par coola klackskor av min syrra HÖHÖ.hoppas du inte läser dethär...Sen så ringde N och ville att vi skulle ta sällskap dit,vi redde också ut vårt tjafs.Jag sa okej och mamma skjussade mig hem till henne.Hon var skitsnygg också!Efter det så gick vi över ängen och upp för backen och pratade om sex?? Guuud,det var rätt roligt,vi pratade också om hur killar SKA se ut och HUR dom ska vara och vi gick typ as långsamt också.hehe,när vi kom dit så pussade och kramade jag lite folk som en ''tjena hur e det med dig?'' Iaf vi satte oss vid T stora matsal( juste jag glömde säga att hennes hus är enormt ,läs: E-N-O-R-M-T ! Vi åt den supergoda sushin som vanda hade gjort !Sedan tog vi lite skabbiga bilder och jag blev typ ful på varje bild! Vi pratade sedan med  en viss A och en tjej som hette E sm han var med(shit ,hon var...) Iaf vi begav oss ner till torget för att vi tänkte driva lite med dom för skojs skull.sedan när vi va på andra sidan konsum så ser vi dom.E och A alltså.E (tjejen) var nog den mest skabbigaste brud jag någon sin träffat hon hälsade iof det var väl ett + men allt annat var - ! Hon frågade liksom om vi skulle råna Konsum men JUSTE vi har ju inget vapen HAHA,Jätte kul E,jätte kul,sedan så ville hon tjuvkoppla en bil men hon visste inte hur man gjordeså hon frågade oss?NEJ vi kan inte tjuvkoppla en bild E.Sedan så berätta hon hennes underhållande berättelse när hon blev jagad av en polis men dom fick inte tag i henne och glöm INTE att hon känner faktiskt alla langare i hela Täby (fett status).Vi såg sedan en annan A som däremot går i 8:an gå till Konsum och skulle antagligen träffa en kompis och ahn köpte en cola.Han fick hen Xcider av A för han ville bli av med allt.Juste tillbaka till E. Hon rökte som  en galning och spottade minst 5 gånger per sekund man hörde dethär ''uurrghöö'' BOMB en spottloska hamnade framför ens fötter,fräääscht.Jag och V tog en Xcider var och sprang ifrån alla andra för att slippa E,Vi sprang till Tennishallen,satte oss vid bussen och ja,dom kom ifatt oss!! Jag dör seriöst tanken på allt dethär.A(killen) trodde att jag var avundsjuk på E för att hon rökte och spottade och betedde sig som en brottsling.SAY WHAT? Nej,tack jag gillar mig själv som jag är utan allt detdär.Sedan så gick dom äntligen och vi alla andra pustade ut.Juste tjejerna hos T var jag,T,V,C,S,C och N. Vi begav oss sedan hem till T och åt hennes goda kladdkaka för vi skulle visst sedan träffa F,F och E på torget.Dom var sååå mogna (som vanligt) och kastade snöbollar 24/7 KUL ! Jag orkade inte mer sen och sedan så fick jag skjuss hem av Vandas pappa. !
Slut på sagan GODNATT!

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0