18/3 - 2009

Japp,idag vaknade jag upp rätt sent det vill säga 07.55! Jag hade inte gjort någonting då ! Tog 08.42 bussen till skolan och kom försent(såklart).Jag var lite nervös över att jag har ju tappat bort min mattebok och är därför lite småblyg mot min fröken! Vi hade sedan musi och vi ser på en såå bra film! Om Mozart! Jag tycker sseriöst att den är grym,haha sitter fastklistrad fraamför den stora tv? eller vad kallas det? Blev lite småsur över att E var ivägen hela tiden men T lugnade ner mig ! Sedan så var det rast ! YÄÄÄÄÄS !!!! Jag och C jagade varandra och hon bitch-slääpa mig? Det var väl inte liite onödigt din f-j-a-n-t? Iaf hon betedde sig som ett barnsligt barn.Efter det så hade vi Gympa men jag hade inga kläder hehe,N och S hade iaf inte heller det och vi fick gå därifrån.Vi gick in i matsalen och träffade E och H,Vi satt oc snackade lite om lördag och sedan så gick N och S ut och jag,E och H satt kvar och snackade,åt också två mackor för att ha energi på franskan.BLÄ,sedan så gick vi ut och jag orkade inte sitta i vääääärsta coooola klumpen och sola.det kändes bara inte bra.. Så efter ett tag gick jag ner till Gympan och kollade hur klassen hade det på gympan,innan jag kom in blev jg skrämd av några 8:or.. Dom trodde iaf inte att det var jag,dom trodde att det var någon från deras klass eftersom dom har gympa efter oss.Jag satt iaf där inne för att slippa N HAHA,Sedan så när vår klass var färdig så gick jag och C men jag glömde visst min kappa så jag sprang och hämtade den.C blev sedan sur för INNAN jag sprang och hämtade den SA jag faktiskt att hon kunde gå och lämna sina böcker.. något i denhär stilen '' SHIIIT ASSÅ BAH LIKSO
,jagh typ glömde bah bah bah min kappa bah typ bah,spring iväg asså bah så kommer jag sen okej?'' nej,så sa jag faktiskt inte jag sa dethär (ungefär) ''Shit,jag glömde min kappa,gå och lämna dina böcker så kommer jag sen''
Jag gick sedan ut för att se om alla andra satt kvar i denna ''klump'' och det gjorde dom! Jag sa att vi började om 5 min och sedan så gick vi upp och jag mötte en sur (inte glad) C som enligt henne så skulle jag komma direkt tillbaka efter jag hämtat min kappa,Hon hade alltså väntat,men hur skulle jag vetat det? Iaf? Efter skolan iaf så var jag och några andra och solade,sedan drog jag hem och gick sedan till friskis och svettis ! Det var jättekul! Fick en cola av mamma och sen handlade vi occh nu e jag hemma

bye for now

Kommentarer
Postat av: tessy

1. lägg in bilder

2. skriv inte T, C, N lalala skriv hela namnen

TACK FÖR MEJ! <3

2009-03-19 @ 23:18:52
URL: http://thesy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0