Hemma hos Machmudovs

Nu sitter jag hemma hos C och dricker coca-cola! Jag äter också upp citronen !
A och V håller på och lagar en utsökt middag medans jag sitter och pratar med Ci på fb även fast hon sitter rummet intill.Nu är det helg också.Jag bråkade med N också idag?Jag var faktiskt inte sur på henne hon inbillar sig bara det.Jag ville bara inte sova över.Bara för en viss anledning som hon endå borde förstå(hon kommer att göra det snart,puh)Iaf eter skolan idag så skulle C hem direkt och jag skulle med,vi tänkte ta 601H hem men sen när hon suktade mig med att jag skulle få en daim om vi tog den snabba bussen så gav jag med mig,men innan så gick vi till pavven för att eftersom C är beroende av coca-cola(this is not a freaking funny joke,this is reality)så vi köpte en och hon blev glad och underbar.Vilket hon iaf alltid är med sin bruna hy och sitt superblonda hår ! Vi sprang till 509 och där satt V(C syster) och som också väntade på bussen!Vi åkte till Mörby och köpte en daim på pressbyrån för 14kr ! Jag blev lite irriterad över detta för att om jag hade varit på konsum så kunde jag köpt 2 stycken! Men eftersom vi bara hade rikskuponger och på pressbyrån kan man köpa sånt så var jag TVUNGEN eftersom jag fick ett sånt sug !
Aja,vi ska snart se på ''Batman begins'' och äta !
Vi får inte glömma att jag har en daim som väntar i kylen här ! gottigotti !

Bye for now



C i Paris -09, ursnygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0